Mamma-besöket.

Kategori >> Allmänt
2010-06-01 @ 22:23:27


Har varit lite seg med uppdateringarna. Men nu så. Besöket till min kära mor gick väldigt bra. Jag var supernervös i bussen och i väntan på tåget men väl på tåget insåg jag att allt var helt okej. Lego somnade sött på sätet bredvid mig och ibland kröp han upp i mitt knä. För en gångs skull bet han inte speciellt mycket och jag funderar över att bo i tåg på heltid haha. (Superkassa mobilbilder i det här inlägget då jag glömde ta med kameran).

 

 

Mötet mellan hundarna var hoppigt och busigt men bra. Lego jagade runt stackars Rocky-gubben varje vaken sekund ungefär. Rocky blev helt klart trött på honom och försökte gång på gång att gå och lägga sig ifred, vilket inte gick så bra, då satsade jag på att för allas skull gå upp med Lego på övervåningen för mys och sovstund. Hursomhelst känns det ju skönt att det funkar att ha Lego där både med och utan mig(oss) när det behövs.

 

 

 


Kommentarer


Postat av: Britt Helen

Kjempe fin blogg^^

2010-06-24 @ 17:17:44

URL: http://britthelen95.blogg.no
Postat av: Maria

Ofta slår våra hundar oss med häpnad och gör saker vi tror ska var svårt, med en självklarhet :)

Härlig blogg och härliga bilder

2010-07-08 @ 09:59:13

URL: http://sluggster.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0