FegisLego.

Kategori >> Allmänt
2010-05-20 @ 06:56:57



Igår var vi ute och lunkade runt på gården. Vädret var jättefint och typiskt sommrigt och det var en herrans massa hundar ute också. 100 meter bort satt ett helt gäng människor med sina hundar, stora hundar, jag tror det var lite goldens och labbar. Medan jag och Lego tog tid på oss i solen började de stora hundmötet med de stora hundarna att lösas upp och alla gick åt olika håll. Plötsligt hördes ett mullrande stor-hunds-skall och lite ägare som skrek surt och lite mer skall. LEGO FICK PANIK. Plötsligt började han kuta så fort han kunde mot vår trappuppgång för att komma in, problemet var att han inte fattar vilken som är våran, så han rusade mot fel och jag försökte lura iväg honom till rätt ingång utan att dra i honom för mycket (när han väl står vid en ingång och vill in är han väldans svår att få där ifrån).

Förövrigt: Vad borde man göra i en sån situation när han springer iväg av rädsla? Jag vet att man inte ska plocka upp honom men ska man kanske försöka få honom att stanna kvar även om han sprattlar iväg?

Jaja, slutet gott, allting gott.
Kommentarer


Postat av: fia såklart

värsta legodagboken! lövely!



det funkade inte att du satte dig ner så att han kände att han kunde ta skydd hos dig?

2010-05-20 @ 09:59:59
Postat av: Anonym

massa söt bild!! :D

2010-05-20 @ 10:38:37

URL: http://conler.se
Postat av: Sanna

Hej !

allt väl med dig idag ?



Om du fick välja en helt valfri gratisprodukt på Chique, vad skulle du välja då ?

Om du berättar vad du skulle vilja ha här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment



Så kan du vinna just den produkten. Svårare än så är det inte !

Lycka till!

Puss & Kram

Sanna

2010-05-20 @ 15:42:25

URL: http://moonzanna.se
Postat av: Mams

Hej mina söta älsklingar!Så supersöt liten Lego ni har skaffat! Jag ser fram emot att få krama er alla. Puss o Kram från alla här!

2010-05-20 @ 21:22:06
Postat av: EgoElin

Men herrejösses vilken söt huund!

2010-05-26 @ 21:17:34

URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0