Miljöträning.

Kategori >> Allmänt
2010-05-27 @ 14:35:48




Oh jisses. Idag bestämde jag mig för att ta en liten bussresa med Lego in till Centralstationen i förberedande syfte inför Lördagens tripp till min mor i Göteborg. Först skulle vi vänta på bussen och jag vet inte hur han tyckte att det var men jag var världens nervvrak, jag försökte verkligen ta mig samman hela tiden men det var jättesvårt haha.
När bussen väl kom lyfte jag upp Lego i famnen (han får lära sig att gå in vid ett annat tillfälle) och gick in - smått skakig. Lego klarade bussresan bra och sen väntades kalabaliken utanför centralen.

Han var förvånansvärt duktig och lugn så allt gick ju bra. Vi började lunka hemåt igen, men jag bar honom ganska mycket för att han fortfarande är så liten. När vi väl kom in i gen la jag honom i sovrummet och han somnade med en gång, jag är ungefär lika trött jag. Puhh, nu ska jag nog vila i soffan, inte trodde jag att det skulle vara så jobbigt att åka lite buss..
Kommentarer


Postat av: fia

bra träning! det kommer gå finemang när du ska till marita. han är bara så fin att det nästan inte går att förstå. världens finaste vovve, mariellan! kram

2010-05-28 @ 12:26:34
Postat av: Marie Raaby

Søtt bilde!

- Så fin hund!

2010-05-28 @ 17:10:03

URL: http://www.verdenergenial.blogg.no
Postat av: Sara

Gud vilken söt lite vovvsing du har! Vad är han för ras? Någon form av spets förmodar jag att han är, men kan inte sätta fingret på vilken sort

2010-05-28 @ 21:33:04

URL: http://randyyy.blogg.se/
Postat av: Sara

Väldigt söt är han i alla fall :) har själv tre stycken spetsar hemma i Sverige, nämligen japanska sådana. Dom är också väldigt söta :)

2010-05-28 @ 22:09:23

URL: http://randyyy.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaså? Vilka uppfödare var det då? Vi har fått våra från Kullhagas och Gullspiras, hoppas det inte är nån utav dom haha :P

2010-05-31 @ 18:55:13

URL: http://randyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0