Morgonbus.

Kategori >> Allmänt
2010-05-18 @ 15:25:01



-Gäsp-

I morse klockan 4 började Lego gnälla men det var lite för tidigt för att vi skulle orka gå upp så han fick gnaga på sina leksaker en stund och väckte oss igen klockan 6.
Husse tog ut honom på gården medan jag satte på kaffe och lade hundmaten i blöt.

När de kom in var det med en irriterad min från husses sida, Lego är ju så fruktansvärt busig och ofokuserad på oss när han är ute, så det är lite jobbigt. Men vi försöker hålla modet uppe och försöker tro att klickerträningen ska leda till fina resultat.

Jag gav Lego frukost och en stund senare började vi leka lite. Jag testade efter en stund att göra pekfinger-target och det gick ganska bra, men eftersom att Lego är så bitig av sig blev det lite naffsande.


Nu ligger han och sover bredvid mina gummistövlar. Det är skönt, för om han inte sover så är han bara superenergisk, jag försöker komma på hur jag ska kunna få honom att slappna av lite mer. Han gillar inte alls att ligga och gosa, han vill mest bitas och stutsa runt haha. Vi ser fram emot när valptänderna slutar klia så förskräckligt.

Hörs senare.
Kommentarer


Postat av: fia

han är verkligen helt supervacker. vilken liten vovve!

2010-05-20 @ 10:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0