Att lätta ett dåligt samvete.

Kategori >> Allmänt
2010-11-17 @ 12:36:07


Jag är ju sjuk. Och Lego är uttråkad. Men jag har sån hosta och ont i bröstet och jag orkar inte gå mycket längre än utanför dörren. Men Lego verkade så satans olycklig så jag var tvungen att göra något åt saken. Så nu knäppte jag på långlinan på honom, tog med mig en leksak och lite godis ut på den stora gräsplätten sisådär 20 m från ytterdörren haha.

Jag kastade leksaken ett par gånger så han fick springa av sig lite, sen när han inte verkade så intresserad av att springa längre kastade jag en näve godis en bit bort i gräset och bad honom söka. Så det blev både motion och hjärgympa med minimal ansträngning från min sida (fast jobbigt att kasta och hostade något överjävligt). Nu känns det lite bättre, för Lego alltså. Och mitt dåliga samvete är lättat.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0