Legos Kusin.

Kategori >> Allmänt
2010-11-01 @ 20:08:00


Igår, inget ont anande fick jag en kommentar från en tjej som sa att hon har en mittel-japansk spets-korsning. Kul tänkte jag och vi började prata på msn. Jättekul att prata med någon med (delvis) samma ras och det fanns absolut likheter personlighetsmässigt. Sen skickade hon (som heter Alexandra) länk med bild på hennes vovves pappa och jag, råkade bara kika stamtavlan och började jämföra med Legos pappas stamtavla och där ser man! Lego och Busan, som tjejens lilltös heter är kusiner! De har samma farfar och deras pappor är alltså bröder :)

Detta var jag ju såklart tvungen att visa med bilder haha.


Kommentarer


Postat av: Alexandra&Busan

hahah =D vilket sammanträffande alltså :O

2010-11-01 @ 23:36:57

URL: http://blandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0