Snöhund.

Kategori >> Allmänt
2010-11-09 @ 16:57:15


Ohjoj, vi blev smått chockade när vi vaknade imorse, snön låg redan djup och sluta snöa gjorde det minsann inte heller. Lego har sett snö en gång innan, för någon vecka sen men då var det bara kanske 3-4 cm djupt. Nu är det upp mot 20-30 på sina ställen och det blir verkligen till att hoppa fram.

Jag tänkte gå ut på långrunda efter skolan idag men vi höll oss i vårt område istället, gick till ängen intill huset och sprang och busade, allt något i slowmotion.
Sen konstaterade jag att jag såklart ville fota honom i all sin prakt i allt det vita. Han är så fin i snön, hans päls burrar liksom upp sig lite extra känns det som så jag bad husse tassa ner till ytterporten med kameran så jag fick fota lite. Det gick inte så bra, stressade för att husse Jacob inte skulle behöva stå och vänta för länge, Lego blev bråkig och vägrade posera, bet i kopplet och trasslade in sig. Jag orkade inte fixa med så mycket kamerainställningar men hade ändå på manuellt läge så det blev lite som det blev.

Ska göra ett nytt försök någon annan dag :) Förövrigt så älskar Lego snön, speciellt att äta. När han inte skuttade runt som en galning körde han ner nosen djupt ner och gav ifrån sig lite grymtande, frustande ljud haha. SÖTNOS.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0