WOW.

Kategori >> Träning
2010-11-01 @ 15:44:38


Vår kära Cecilia (nya och öh.. enda träningskompisen i Skövde) utbildar sig vid sidan av till instruktör, hundinstruktör i allmänlydnad tror jag om jag inte minns fel. Hursomhelst, nu ska hon ha ett projektarbete i den utbildningen och här och häpna hon frågade mig om jag och Lego vill vara hennes projekt! Självklart vill vi det!

Detta kommer innebära 8-10 officella träffar, det ska skrivas dagbok och nån gång till våren ska det hela examineras = Jag och Lego ska uppföra oss inför massa viktiga människor. LÄSKIGT. Men det är klart, vi ska ju träna massa tills dess, så han kommer (förhoppningsvis) vara någa kilo lugnare och dessutom några månader äldre.

Ja, detta ser vi fram emot! I slutet av veckan/nästa vecka ska vi ha vårt första möte. :3


Lego rullar sig i något dött djur, vilket jag såklart inte insåg när jag fotade haha. Sen blev det duschen!
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0