Proffsmodeller.

Kategori >> Bus
2010-10-27 @ 19:40:50


Insåg att det nog inte finns många om ens en enda bild på mig och Lego ihop. Det är ju alltid jag som står bakom kameran och det är ju lite tråkigt.

Försökte därför arrangera en fin bild på oss ihop, satte kameran på en stol med självutlösare och vi gjorde oss redo för posandet, eh. Det gick inte så bra. Lego ville ju förstås inte ens vara med så han sprattlade runt, och när han inte gjorde det så sprattlade jag runt i hopp om att rikta uppmärksamheten bort från det han kollade på bakom oss. Jaha, så såhär fint blev det. Suddigt och jävligt. Fast mycket är ljusets fel, det är så dåligt ljus här inne att man knappt kan ta kort på något som är helt stilla.

Annars händer det inte mycket här. Jag har fastnat lite väl länge vid att bloggdesigna på den hära bloggen. Ska egentligen skriva hemtenta. Pegoplutt och jag var ute på en liten runda nyss men det blåser som tusan så den fick bli kort. Nu är jag hungrig. Dags att äta och sen blir det hemtenta-skrivande.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0